De bedste oplevelser

Her kan du scrolle ned og se de pakker du kan vælge mellem hos os. Hvis du allerede er medlem og vil bestille TV med Bland Selv kan du gøre det på YouSee.dk

TV fra Lunde Antenneforening og YouSee

Lunde Antenneforening har en aftale med YouSee, hvor foreningen står for opkrævning af forenings kontingent og Grundpakken, inklusive en Tv-boks, øvrige tilvalg opkræves af YouSee.

Hvis du ønsker flere programmer, end hvad der er i Grundpakken skal du kontakte YouSee for bestille - klik her. Disse pakker betales direkte til YouSee

Sådan bestiller du hvis du ikke er medlem

Der to trin der skal gennemføres før du kan tv gennem foreningens net:
1: Du skal tilmelde dig til foreningen så du bliver medlem. Der en engangsudgift til etablering af forbindelsen mellem gadeskabet og din bolig. (se mere her om tilslutning og regler for tilslutning til foreningens anlæg)
2: Når du har fået en bekræftelse fra foreningen på dit medlemskab, kan du først bestille flere tv-programmer direkte hos YouSee - klik her. her

Om udstyr

Når du har bestilt ved YouSee modtager du en ordrebekræftelse og efterfølgende vil du modtage det udstyr der skal bruges, så som en TV-Boks.

TV pakker

Vælg en TV pakke, der passer til dig

Grundpakke inkl. kontingent

Kanaler25